Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...
Jälgi teemat sisse logides  

Signa soov

Soovitatud postitused

VIP

Jaga seda postitust

Postituse link

But overall Shamans excel in Sunwell because of the amount of raid damage that Blizzard is programming into the fights. world of warcraft goldIt's really insane.wow power levelingIn some fights you have 2 tank healers and every other healer will be healing the raid. wow goldThat's just so different from how it was back in the days where you had 14-15 healers on a single tank with the raid taking almost no damage.I'm honestly not sure what she means by the "challenging form," wow goldthough she could be comparing PvP to PvE servers. Nardi goes on to point out more differences between Chinese and American WoW gamers: "[They] have invented some interesting ways to play with the in-game economy (not the real world economy). Ways that I have not observed here in two years of studying World of Warcraft. buy wow goldChinese players are more attuned to the aesthetics of the game.

Jaga seda postitust

Postituse link

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd
Jälgi teemat sisse logides  

• Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.