• Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...
Jälgi teemat sisse logides  

Õpetus : Hybrid Guide.

Soovitatud postitused

Siit Hakkab Hybid guide!

The start of your training - Magic

Training, training, training. The most daunting part of being a pure, but also the most important – how can a pure be good without high stats? There are many different methods for training. I will mention the best two or three methods for training the various stats.

First stat I recommend you train is Magic. This can help immensely in teleports, and completing quests for attack and strength xp to help start your training quickly.

For magic training, I recommend you buy around 150 casts of each strike spell. These should easily get you to level 19 magic. Kill goblins or men, it doesn’t really matter at this point.

Once you have achieved 19 magic, you can now cast the spell curse. Buy full iron armour, including a kite shield, and wield it along with a staff of water. Cast curse on the monk of Zamorak in Varrock palace until you achieve level 25 Magic.

This is where training splits in two. Option 1, is to continue casting curse till you get to 55 Magic. You will need to cast it around 15,000 times to reach level 55 magic. This will end up in a loss of roughly 150k.

The other option, will make money, and will also most likely be faster. Buy as many soft clay, law runes, and fire runes. Buy the same amount of each as you can. I recommend starting with about 250k, and buying the supplies for 500 casts of Varrock teleport. Next, travel to world 31, Yanille. Ask the people near the portal to tell you who has an open house. Enter and find a lectern. Lecterns look like a book on a stand. Click study, and then click Varrock teleport. Repeat this till you have finished your inventory.

Magic

Once you finished one inventory, bank and repeat. Keep doing this till you have used all your soft clay and laws, and then buy more. Keep doing this till you reach level 45 Magic. At this stage, you can move onto Camelot teleports. Make these till 55 Magic. All these tabs should have made at least a 1.4-1.5m profit, enough to High Alch till around 75 Magic if you so desire.

Now that you have 55 Magic, you can cast the spell High Level Alchemy. I recommend you train with this till level 59 Magic. You need about 1.2-1.3k Alchs, which should cost about 150k.

Congratulations, the first stage of your training is complete! Now, you can move onto training Melee – with quests!

Although these Quests may seem boring, you will have to do most of them at some point, and completing them will get you to a decent Attack and Strength level a lot quicker than if you train normally.

These are the quests you should complete (If you want to F2P Pk, don’t complete Fight Arena):

Death Plateau

Grand Tree

Tree Gnome Village

Fight Arena

Vampire Slayer

Now, for the “Bosses.” Not only will some of these be very hard with 1 Defence, but you only have 10-15 hp as well.

Grand Tree

This is actually a fairly easy boss. When Glough releases the black demon, run past him till it gets stuck. Just Fire Blast him to death.

Tree Gnome Village

This is a hard quest. First, snare the Warlord, and keep Fire Blasting. When he walks toward you, quickly run backward till he doesn’t come any further. Snare him again. Keep Fire Blasting, and when he starts walking away, Snare again.

Fight Arena

There are numerous corpses around the battle field that you can safe spot on.

Vampire Slayer

Just take a full inventory of lobsters, it shouldn’t be hard at all if you fire blast him.

Now that you have completed all this quests, you can have a stat update:

Stat update, Melee

40 Attack

30 Strength

1 Defence

60 Magic

3 Range

10-12 hp

Should only be around 30-35 Combat, I will calculate it soon.

You can now start to train Melee. Buy full Iron, a Brine Sabre, a Strength amulet, and climbing boots if you don’t still have them from Death Plateau. Walk to Relleka, with a full inventory of Monkfish and 1k coins, and talk to Jarvald on the docks. Tell him you want to go to Waterbirth. Walk north, till you see a triangle of Rock Crabs. Stand in the middle, and continue killing them, eating Monkfish as you go.

You should try and stay here killing them till you achieve level 60 Strength. Well done, your Melee training is done for the time being.

The next stat for you to train is Range. I recommend getting 61 Ranged now.

Items for Ranged you should buy:

Robin Hood hat (If you can afford)

Every leather item you can wear with 1 defence

3k Steel Darts

5k Bronze Knives

50 Ranging Potions (Only use after 50 Ranged)

These supplies should be ample to achieve level 61 Ranged.

Where you should train. Always use steel darts, apart from where I say to use others.

3-20: Cows in the gnome copter field. Bank all bones and cowhides in the deposit box

20-30 Ranged: I recommend training at Chaos Druids, to make a profit of about 100k for these levels.

30-55: These will be a long stretch at Rock Crabs. You will probably get bored, but stick with it.

Now, take a break and complete two short, easy quests – Plague City and Biohazard. These should take no longer than 1.5 hours.

55-61: This, in my opinion, will be the easiest stage – Powetraining at Ogres, with Bronze Knifes. Take 17-18 Ranging Potions, tele grab runes, and use Bronze Knifes.

Tele grab or run and grab any seeds that are worth 1k and up. Use the grand exchange database to see prices. You should make a slight profit here if you wear a ring of wealth.

Now, stop and take stock of your current stats:

40 Attack

60 Strength

61 Range

60 Magic

~50 Hitpoints

1 Prayer

If you wish to become a 1 defence and 1 prayer mauler, just follow this guide, but omit completing Desert Treasure and its pre-requirements and skills.

Desert Treasure

The requirements:

Level Requirements:

10 Slayer

15 Agility

10 Herblore

40 Ranged (you should already have it)

50 Firemaking

50 Magic

53 Thieving

10 Fletching

20 Smithing

Subquest Requirements:

The Digsite

Priest in Peril

Temple of Ikov

Tourist Trap

Troll Stronghold

Death Plateau (you should already have done it)

Congratulations! You have just completed Desert Treasure, at barely 45-48 combat!

Back to training, some items you require

Now that you have completed Desert Treasure, your stats will look something like this:

40 Attack

60 Strength

61 Ranged

61 Magic

11 Prayer

The first thing I believe you should do is bury 2 dragon bones for level 13 Prayer. Now, you can use Superhuman Strength, which gives +10% to Strength.

You can guess as many times as you want to work out the next stat for you to train, but the answer will be the same – 70 Range.

At 70 Range, you can wear the illustrious Black Dragonhide, Karils Xbow, Crystal Bow if you have 50 Agility, and Karils if you had 70 Defence.

61-65 Range, the best place in my opinion to train is Rock Crabs, with Steel Darts. It should take no longer than 1.5 hours.

65-70 Range, I recommend power training at Ogres with Bronze Knifes. This is very quick, and with Ranging potions, you can sometimes even make a profit. This should take no longer than 5-6 hours.

Now that you have 70 Range, you can also achieve 70 Magic. I recommend getting 55 construction, then building a lectern in your own house. Make Ardougne Teleports till 70 Magic, which should give you a profit of approximately 3-4m.

Now that you have 70 Range and Magic, you can get 50 Attack. Buy a Combat Bracelet, and wear climbing boots, full iron, and red Dhide chaps. Train at Rock Crabs, it will take a short 1-1.5 hours.

With your current stats, you will be able to get a decent amount of kills in Pvp. However, before you start, there are a couple of extra items you should get on the next post.

1.Damaged Book of Zamorak/Unholy Book

2.Saradomin Mage Arena Cape

To acquire this fantastic cape, complete the Mage Arena mini game. Take 150 casts of Fire Blast, and charge the Saradomin Staff.

3.Bear Helm

Just complete Mountain Daughter till you get the Bear Helm.

4.Adamant Gloves

These will take quite a while to achieve, but are invaluable. They cost just 5k, and give +7 Strength, as well as a range of other fantastic bonuses. They are really quite amazing gloves.

The requirements are big, and these will take a long time to achieve, but are definitely worth it.

Subquest Quest requirements:

Fishing Contest

Goblin Diplomacy

Big Chompy Bird Hunting

Gertrude's Cat

Shadow of the Storm

Demon Slayer

The Golem

Tree Gnome Village

The Grand Tree

Monkey Madness

Level requirements:

10 Fishing

70 Cooking

20 Firemaking

10 Mining

48 Agility

Sub-quests you must complete:

The Dwarf

Pirate Pete

The Goblins

Skratch "Bone Crusher" Uglogwee

Evil Dave

King Awowogei

Once you have achieved Adamant Gloves, you can start to train Strength. This, in my mind, is the perfect strength training equipment at the moment. Firstly, if you can afford it, fill our your Unholy Book, and buy a Berserker Ring.

Strength training

This, in my mind, is the perfect strength training equipment you can have at the moment:

Place: Best > 2nd best > 3rd best

Head: Bear Helm > Iron > Ghostly

Neck: Fury > Glory > Strength

Body: Iron > Ghostly > Monk

Legs: Black Dragonhide > Iron > Ghostly

Boots: Climbing Boots > Iron > Leather

Gloves: Adamant > Mithril > Black Spiky Vambs

Weapon: Clay Scimitar (from Stealing Creation) > Brine Sabre > Rune Scimitar

Shield: Unholy Book > Damaged Book of Zamorak > Iron

Cape: Obsidian > Team Cape > Ghostly

Train Strength to 70 at Rock Crabs.

Your inventory should have:

Granite Maul

20 Combat Potions (4)

7 Monkfish

1 Camelot Teleport

Use the Camelot teleport when you run out of food. It should take at least 8-9 hours of training till you get 70 Strength. You will need to kill around 2k Rock Crabs.

Attack: 50

Strength: 70

Ranged: 70

Magic: 70

Prayer: 13

Hp: 62-63

Range

You may have found 70 Range hard, but at the moment your current goal is to achieve level 80 Ranged. Sell your Berserker Ring, and buy a Robin Hood hat and 20k Bronze Knifes.

The best place to train Range at is Caged Ogres. Take in your inventory 20 Ranging Potions, and go to Caged Ogres. Sip ranging potion, and unleash a flurry of knives on the Ogres.

It should take about 15-16 hours to achieve level 80 Range.

This will most likely make you bored, but 80 Range is a great stat to have.

Magic, Strength and Slayer

Now that you have 80 Ranged, you will want 82 Magic and 80 Strength to go with it.

The best way to train Magic to 82 is Tab©bing. If you have 55 Construction, then go on and Make Tabs till you have 82 Magic. It will take around 25-30k Tabs, but you will make at least 7-8m profit. However, if you have 6-7m or more, I recommend alching. It will be a lot quicker and a lot less boring. Alch in world 159, at the edge of the safe zone in the Grand Exchange. It will take around 25k Alchs, and cost ~2.5m.

Next, 80 Strength. I recommend training it with Slayer until your slayer is 55. This will give you the ability to use Broad Bolts, and Slayer Dart, both which are extremely useful. The slayer master I recommend using is Vannaka. Due to the fact that you only have 50 attack, I recommend using Super Attack potions to assist in your task. When you get 55 Slayer, go back to Flesh Crawlers with the gear you used before. These will probably net you about 20k+ Fire Runes, as well as 150-200 Ranarrs, along with numerous other Herbs.

By now, you should have at least 10-11m, including a full Unholy Book, Amulet of Fury, Berserker Ring, and a Robin Hood Hat. Sell all apart from the Unholy Book, as you won’t be needing them for the moment.

1.13 Prayer

Pro’s:

Higher Hp

Higher Stats at a lower combat

Thought of as more pure than higher Prayer

Con’s:

No Ava’s Accumulator

Stats are generally lower than those with prayer when prayer bonuses are factored in

2.31 Prayer

Why it’s better than 13 Prayer:

Protect Item

+10% Range, Mage, Attack Prayer, + 15% Strength Prayer

Why it’s worse:

It’s not worth the combat levels, you can get more strength levels for the combat with 13.

So, if you have the choice between 13 and 31 Prayer, pick 13.

3.44 Prayer

In my opinion, the best prayer level.

Why it’s better than 13 Prayer:

1.Protect Prayer, Protect from pjers

2.More training places, i.e Aviansies, Bandits, Zamorak Warriors

3.Protect item, so you can risk better items, I.e Berserker Ring

4.Fire Cape!

5.Prayer gives higher bonuses than training to the levels would

Why it’s worse:

1.Less Hp

2.Thought of as impure

The rest of this guide will assume you get 44 Prayer.

Firstly, complete Mountain Daughter, Ghosts Ahoy, Spirits of the Elid, and Restless Ghost and Animal Magnetism. Train your Prayer to 44 through using Dragon Bones on a Gilded Altar.

More training!

Take your pick as to what you train next, but I recommend Range! You will need at least 85 eventually for a Fire Cape, but I recommend 90+. But before you start, I recommend you train Farming to 32! Farm whilst you are training Range, and in the time it takes you to train from 80-85 Range, you could make at least 4-5m from farming Ranarrs.

So, for 80-85 Range, buy 30k Bronze Knifes, and 100 Ranging Potions. Head over to Caged Ogres, sip your Ranging Pot, and unleash hell on the poor, defenceless ogres. It’s the same deal as 70-80 Range, just a lot longer. Persist with it, and soon enough, you’ll have your first 85 stat.

If you decided to train your Mage through Alching, then you won’t have nearly as much money as if you Tabbed. If that is the case, then I recommend training at least part of 80-85 Ranged at Aviansies. 80-85 Ranged would average about a 15m profit, so it is a great way to train Ranged and make money at the same time.

The ideal outfit for Aviansies, in my mind, is:

Saradomin Mitre

Amulet of Glory

Monk Robe Top

Black D’hide Chaps

Rune C’bow

Full Zamorak Book

Ava’s Accumulator

1k+ Mithril Bolts

Climbing Boots

Archer Ring

Your inventory should have:

3 Ranging Potions (4)

Fire Staff

100 Nature Runes

20 Prayer Potions (4)

85 Range will take a long time at Aviansies, but stick with it. You’ll be happy at the end, considering each trip will give you 700k+, with at least 450-500k of that pure profit. Now that you have 85 Ranged, 44 Prayer, you can have an attempt at the illustrious Fire Cape, made even more illustrious considering you are a pure.

Fire Cape

Ah, the Fire Cape. Quite possible one of the hardest things to do on a pure. There are two different ways to do this – Range only, and Ranged AND Magic. Both are hard and expensive.

Option 1 – Range Only

Head: Robin Hood Hat > Mitre of any god

Neck: Fury, no other sorry

Body: Monk, no other

Legs: Black Dragonhide, same as above

Boots: Ranger > Leather

Gloves: Black D’hide Vambs > Adamant Gloves > Mithril Gloves

Weapon: Karils Xbow w/ 3.5k-4k Bolt Racks

Shield: None

Cape: God Cloak (NOT ACCUMULATOR!)

In my mind, it is so much easier to use Karils Xbow and spend the extra money than use Rune Cbow.

Inventory:

300 Purple Sweets

6x Saradomin Brew

2x Ranging Potion

19x Super Restore Potion

Mage/Range set up:

Head: God Hood (The treasure trail item)

Neck: Fury

Body: Monk

Legs: Monk

Boots: Ranger > Ghostly

Gloves: Black D’hide Vambs > Adamant > Mithril

Weapon: Karils Xbow w/ 3.5k Racks > Rune Cbow w/ 1k Diamond Bolts (e)

Shield: None > Unholy Book

Cape: God Cloak > Accumulator (Only use accumulator if using Cbow)

Inventory:

300 Purple Sweets

4x Saradomin Brew

1k Blood, Death, Chaos, Water Runes

2x Ranging Potion

17 Super Restore Potions

In either case, sip potions in this order before you enter the caves:

Saradomin Brew -> Super Restore -> Ranging Potion

Enter the caves, and good luck!

Completing the Caves

The first waves are by far the easiest in the caves. Just kill the 22s first, and use the orb rock as a safespot from the 45s. Throughout the cave, you have to kill the 22s first, with the possible exceptions of waves 53->60. In these waves, I recommend killing the 90 first, then 22, then the 360. Waves 6 -> 16 are also simple; Pray Range, and kill the 22, then the 90, when you can turn prayer off. Stay at the orb rock, and safespot the 45.

Waves 15-30, are again very simple. 22 -> 90 -> 180 -> 45. Lure the 180 to the orb rock, and get behind the rock. Now WAIT TILL THE 180 GETS AS CLOSE TO THE ROCK AS IT CAN! If you attack it too early, then your character could run out and get hit. Really, you should not have taken any damage so far ideally. However, if you have taken any damage, you should have eaten purple sweets, or preferably if you are using magic, ice blitzed then blood blitzed the two 22s that come from the 45. This will help you regain hitpoints.

Waves 31-37 are fairly simple. Whatever you do, keep protect from Mage on AT ALL TIMES TILL THE 360 IS DEAD! Once you get to the 360-45-45 wave, make sure your hp is full, and then drink a Saradomin brew, and ranging potion. This next wave will mark the start of the harder waves.

Waves 38-45 can be challenging. My best strategy is to kill them 22-90-360-45, as usual. If you are using Magic, however, Ice Burst the 22, then Range the 90 till the 22 starts moving again, Ice Burst. This can be quicker and easier than just Ranging. This is when the purple sweets are vital. Make sure you heal on the 22s that spawn from the 45.

Waves 48-54 are simple. Just keep mage prayer on, lure the 180, get it trapped behind 360, and then the 45 behind the 180. Kill the 22, then 360, etc.

Waves 54-59 are hard. Trap the 180 behind the 360, and if possible the 90 behind the 360 as well, and lastly, trap the 22 if possible. If not, just kill it first anyway. The 90 can cause serious damage, so that should be the second point of call to annihilate. After that, just kill them in the usual order.

Wave 60 is the hardest in the cave, in my opinion. Trap the 22, then kill the 90s whilst safing with purple sweets. Trap and heal on the 45s and 180s after the 360 is dead.

Waves 61,62 are simple. For 61, which is 360-180-180, just lure the 180s, kill the 360s, then wait! If you are low on hp or Sara brews, you should either blood burst the 180s, or just wait till your hp goes up. Once you have full hp, kill the 180s, and turn on protect from Mage. After you kill the first 360 in wave 62, leg it over to the Italy rock.

The final thing that stands between you and your animated cape of Fire, is the TzTok-Jad.

When you have nearly killed the second 360, safe up to over your full hp, full prayer, and full ranging potion. Turn off any distractions, and put on range prayer after the second 360 is dead. If you hear a sound, that means that that a mage attack is coming.

When you can see Jad, when he lifts his feet up and slams them on the ground, put on protect from range. If you hear something whilst he’s attacking, put on protect from Magic.

When Jad is at half health, healers will come and start healing Jad. You need to run through Jad, then take the healers to a safespot from Jad behind the Italy rock. Kill them there with Protect from Melee. Resume the fight with Jad when they are dead. Congratulations, you have achieved something that very few pures have.

Now that you have a shiny Fire Cape, you can get back to training.

Your stats will look something like this:

50 Attack

80 Strength

82 Magic

85 Ranged

44 Prayer

80 Hitpoints

No higher than 67-68 Combat.

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

''Päris asjalik õpetus''

Fail of year 2009!

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP
Oleks võinud vähemalt vaeva näha ja ise tõlkida.Sa lihtsalt kopeerisid kellegi õpetuse ja lasid google translatoris tõlkida...1p

[FOE] Final Ownage Elite | WWW.FOE-RS.COM ~ Home Of The Best RuneScape Pure Clan.

Kas sa ise ka mõistad, millise idioodi mulje sa endast jätad? Siin internetis mölisemine on nagu paraolümpia, isegi kui sa võidad, oled ikka hälvik.

- mine arene oma parooliga edasi.

668fbd71d5275d0.gif

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

Väga ajuvaba, harksaba kilp, wtf ?

Väga mööda õpetus.

29p9m4x.gif

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

No mida te vingute?

Ei meeldi,ära loe.-.-

Äää....

Elab üle.:P

Sander_Ploompuu@hotmail.com

Jaga seda postitust

Postituse link

Kui olete tappa esimese 360 aasta laineenergia

Te olete just lõpetanud Desert Treasure, mis vaevalt 45-48 võidelda!

Kõige heidutavad osa on puhas

Korrake seda kuni olete oma inventarinimestikku.

Tõlkes kaduma läinud, jah?

Mees, sa oled kogus huumorit !

0,5/10

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

Pildid oleks ka hea juurde panna , muidu liiga igav , kuidagi yhekylgne , pane pildid ka juurde:)

Siis ilusam (L)

34485g4.png

Ainus ja õige msn - [email:yhg8hq3v]Nike_Slave@live.com[/email:yhg8hq3v]

:cool:

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP
Pildid oleks ka hea juurde panna , muidu liiga igav , kuidagi yhekylgne , pane pildid ka juurde:)

Siis ilusam (L)

Äkki võix naq?:P

34485g4.png

Ainus ja õige msn - [email:yhg8hq3v]Nike_Slave@live.com[/email:yhg8hq3v]

:cool:

Jaga seda postitust

Postituse link

Algus teie koolitus - Magic

Koolitus, väljaõpe, koolitus. Kõige heidutavad osa on puhas, kuid ka kõige tähtsam - kuidas on võimalik lihtsalt hea ilma kõrgete statistika? Seal on palju erinevaid meetodeid koolitust. Mention parimad kahe või kolme meetodit koolituse erinevate meetrika.

Esimene stat Soovitan teil rong Magic. See aitab tohutult in teleports ja lõpetada Quests jaoks rünnak ja tugevuse xp aitab alustada koolitust kiiresti.

For magic koolitus, salli ostate umbes 150 heidab iga streigi õigekirja. Need peaksid lihtsalt sulle tasemele 19 magic. Kill goblins või meeste, see ei ole tegelikult küsimus selles küsimuses.

Kui olete saavutanud 19 magic, siis saab nüüd enamus õigekirja needus. Osta täielik raua kaitsekilbi, sealhulgas harksaba kilp, ning kasutavad selle koos töötajaga vett. Valatud kirous kohta munk of Zamorak in Varrock palee kuni te saavutada tase 25 Magic.

See on koht, kus koolitus lõhenenud kaheks. 1. võimalus on jätkata valuahjud kirous kuni te neid 55 Magic. Te peate cast see umbes 15000 korda, et saavutada taset 55 magic. See lõpuks kaotust umbes 150k.

Teine võimalus, teeb raha, ja ka tõenäoliselt kiiremini. Osta nii palju pehme savi, õiguse Runes ning tulekahju Runes. Osta sama summa iga kui võimalik. Soovitan alustades umbes 250k, ja kokkuostuga Tarne 500 valatised of Varrock Teleport. Edasi sõites maailm 31, Yanille. Küsige inimeste lähedal portaali ütlen teile, kes on avatud maja. Anna ja leida koroke. Lecterns sarnanema raamat statiivile. Vajuta uuringu ning seejärel klõpsake Varrock Teleport. Korrake seda kuni olete oma inventarinimestikku.

Magic

Kui olete lõpetanud ühe inventarinimestikku, panga-ja korrata. Hoidke seda teed, kuni olete kasutanud kõik oma pehme savi ja seadused ning seejärel ostavad rohkem. Hoidke seda teed kuni jõuate tase 45 Magic. Praeguses etapis saate onto Camelot teleports. Teevad need Kuni 55 Magic. Kõik need sakkidel oleks pidanud vähemalt 1,4-1,5 kasumit, piisavalt kõrge Alch Kuni umbes 75 Magic kui te seda soovivad.

Nüüd, kui olete 55 Magic, võite cast õigekirja kõrgetasemelise Alchemy. Soovitan teil rongi käesoleva Kuni tase 59 Magic. Sa pead umbes 1.2-1.3k Alchs, mis maksaks umbes 150k.

Palju õnne, esimene etapp teie koolitus on valmis! Nüüd saate peale koolitust Nujakka - koos Quests!

Kuigi need Quests võib tunduda igav, siis on vaja teha enamik neist mingil hetkel ja lõpetada need saavad saate inimväärset Attack ja tugevusvaru palju kiiremini kui siis, kui te rongi normaalselt.

Need on Quests tuleb täita (Kui soovite F2P Pk, ei ole täielik Fight Arena):

Death Plateau

Grand Tree

Tree Gnome Village

Fight Arena

Vampire Slayer

Nüüd, et "ülemused." Mitte ainult mõned neist on väga raske koos 1 kaitseminister, kuid teil on ainult 10-15 kW samuti.

Grand Tree

See on tegelikult üsna lihtne boss. Kui Glough releases musta tõestada, läbijooksuaeg varem teda kuni ta jääb. Lihtsalt Fire Blast teda surm.

Tree Gnome Village

See on raske Quest. Esiteks, SNARE et sõjapealik ja hoidke Fire Lõhkamistööd. Kui ta kõnnib suunas te kiiresti käivitada Tagasiulatuvad Kuni ta ei ole enam. Snare teda uuesti. Hoidke Fire Lõhkamistööd, ja kui ta hakkab jalgsi kaugusel, Snare uuesti.

Fight Arena

On mitmeid surnukehad umbes lahing väli, mida saab ohutuks laiguna.

Vampire Slayer

Piisab, kui täieliku inventuuri salehomaarid, ei tohiks olla raske üldse, kui sa tule kõrgahjutöödel teda.

Nüüd, kui olete täitnud kõik käesoleva Quests, võite olla stat update:

Stat värskenduse Nujakka

40 Attack

30 Tugevus

1 Kaitseagentuur

60 Magic

3 Range

10-12 kW

Kas ainult umbes 30-35 Combat ma arvutab ta kiiresti.

Nüüd võite hakata rongi Nujakka. Osta täielik Raud, a Soolvesi Sabre, toimeainekoguse Amulett ja climbing boots, kui te ei ole veel neid Death platool. Jalgsi Relleka, ning täielik inventuur Merikuradid ja 1k mündid, ning rääkida Jarvald kohta dokid. Ütle talle, mida soovite minna Waterbirth. Walk põhja, kuni näete kolmnurk Rock Krabid. Stand in the middle ning jätkab tapmist nende söömise Merikuradid nagu te lähete.

Te peaksite proovima ja jään siia surmamisel neid kuni te saavutada tase 60 Tugevus. Hästi tehtud, teie Nujakka koolitus on teinud praegu.

Järgmine stat teile rong Range. Soovitan saada 61 ulatusid nüüd.

Punkte vahemikus siis tuleb osta:

Robin Hood hat (Kui sa jõukohaste)

Iga nahk objekti saab kanda 1 riigikaitse

3k Teraseühenduse Darts

5k Bronze Noad

50 ulatudes Potions (Ainult kasutamise pärast 50 varieerus)

Need tegevused olema küllaldaselt saavutada tase 61 ulatusid.

Kui te peaksite rongiga. Alati tuleb kasutada terasest noolemäng, välja arvatud juhul, kui ütlen, kasutada teisi.

3-20: Lehmad on gnome Kopteri valdkonnas. Bank kõik kondid ja cowhides on Pangaseifid

20-30 vahemikus: Soovitan koolituse Chaos Druids, kasumit umbes 100k nende taset.

30-55: Neid saab olema pikk venitada at Rock Krabid. Sa ilmselt igavleda, kuid jään seda.

Nüüd võtta vaheaega ja täielik kaks lühikest, lihtne Quests - Katk Linn ja Biohazard. Neid ei tohiks võtta kauem kui 1,5 tundi.

55-61: See, mis minu arvates on kõige lihtsam etapp - Powetraining kell Ogres koos Bronze Noad. Võetakse 17-18 vahemikus Potions, teleharidust rüütama Runes ning kasutada Bronze Noad.

Tele rüütama või käivitage ja nappaa igal seemned, mis on väärt 1k ja üles. Kasutage grand vahetada andmebaasi vaata hindu. Sa peaksid tegema kerget kasumit siin kui te kannate rõnga rikkusest.

Nüüd, peatus ja võtta arvesse oma praeguse statistika:

40 Attack

60 Tugevus

61 Vahemik

60 Magic

~ 50 Hitpoints

1 Prayer

Kui soovite saada 1 kaitsepoliitika ja 1 palve mauler, järgi selles juhendis, kuid jätta lõpule Desert Treasure ja selle eel-ja oskusi.

Desert Treasure

Nõuded:

Tase Nõuded:

10 Slayer

15 Agility

10 Herblore

40 ulatusid (sa peaksid juba seda)

50 Firemaking

50 Magic

53 Thieving

10 Fletching

20 Smithing

Subquest Nõuded:

The Digsite

Preester responsibility

Temple of Ikov

Tourist Trap

Troll Strong Hold

Death Plateau (sa peaksid olema juba on teinud seda)

Õnnitlused! Te olete just lõpetanud Desert Treasure, mis vaevalt 45-48 võidelda!

Tagasi koolitus, mõned elemendid, mida nõuavad

Nüüd, kui teil on lõpetatud Desert Treasure, teie stats otsib umbes nii:

40 Attack

60 Tugevus

61 ulatusid

61 Magic

11 Prayer

Esimene asi, mida ma usun, et te peaks tegema, on matta 2 dragon kondid tasemel 13 Prayer. Nüüd saab kasutada üle-tugevus, mis annab 10%-lt Tugevus.

Võite arvata nii mitu korda, kui soovid töötada välja järgmise stat teile koolitada, kuid vastus on sama - 70 vahel.

70 Range, võite kanda Mainekas Musta Dragonhide, Karils Xbow, Crystal Bow, kui teil on 50 Agility ja Karils kui teil on olnud 70 Kaitsepoliitika.

61-65 Vahemik, parim koht minu arvates, et rong on Rock Krabid, with Steel Darts. See ei tohiks võtta kauem kui 1,5 tundi.

65-70 Range, salli võimsus koolituse Ogres koos Bronze Noad. See on väga kiire, ja ulatuvad Potions, võite mõnikord isegi kasumit. See ei tohiks võtta kauem kui 5-6 tundi.

Nüüd, kui olete 70 Range, sa võid ka saavutada 70 Magic. Soovitan saada 55 ehitus, seejärel rajamine koroke oma maja. Mark Ardougne Teleports Kuni 70 Magic, mis peaksid andma teile kasumit umbes 3-4m.

Nüüd, kui olete 70 Range ja Magic saate 50 rünnak. Osta Combat Käevõru ja kulumise climbing boots, täis rauda, ja punane Dhide peata. Rong Rock Krabid, kestab lühikest 1-1,5 tundi.

Koos oma praeguse statistika, on teil võimalus saada korralik summa tapab ja PVP. Kuid enne, kui hakkate on paar extra objekte, mida peaks saama ka järgmisel postiga.

1.Damaged raamat Zamorak / Unholy Book

2.Saradomin Mage Arena Cape

Omandada see fantastiline keep lõpetada Mage Arena mini mäng. Võta 150 valatised Fire Blast, ja laadige Saradomin Personal.

3.Bear Helm

Lihtsalt täielik Mountain tütardirektiiv kuni saate Bear Helm.

4.Adamant Kindad

Neid võetakse üsna samas saavutada, kuid on hindamatu väärtusega. Need kulud vaid 5k ja anna 7 Tugevus, samuti mitmesugused muud fantastiline Bonuses. Need on tegelikult üsna hämmastav kindaid.

Nõuded on suured, ja need kestavad kaua saavutada, kuid on kindlasti seda väärt.

Subquest Quest nõuded:

Fishing Contest

Goblin Diplomacy

Big Chompy Bird Hunting

Gertrude's Cat

Shadow of the Storm

Demon Slayer

The Golem

Tree Gnome Village

The Grand Tree

Monkey Madness

Tase nõuded:

10 Kalandus

70 Cooking

20 Firemaking

10 Mining

48 Agility

Sub-Quests peate täielik:

The Dwarf

Pirate Pete

The Goblins

Skratch "Bone Crusher" Uglogwee

Evil Dave

King Awowogei

Kui olete saavutanud veendunud Sõrmkindad, võite alustada rongi Tugevus. See on minu arvates on hea tugevus treeningvarustust praegu. Esiteks, kui saate seda endale lubada, täitke meie oma Unholy Raamat ja osta Berserker Ring.

Tugevus koolitus

See on minu arvates on hea tugevus treeningvarustust teil on hetkel:

Koht: parimad> 2. parimaid> 3. parima

Juhataja: Bear Helm> Raud> kummituslik

Kael: Fury> Glory> Tugevus

Kere: Raud> kummituslik> Monk

Legs: Black Dragonhide> Raud> kummituslik

Boots: Climbing Boots> Raud> Nahk

Kindad: veendunud> Mithril> Must turris Vambs

Relv: Clay Sapeli (alates Stealing Creation)> Soolvesi Sabre> Rune Sapeli

Shield: Unholy Raamat> Rikutud raamat Zamorak> Raud

Kapimaal: Obsidiaan> Team Cabo> kummituslik

Rong tugevduskonstruktsioonide 70 Rock Krabid.

Teie inventarinimestikku peab olema:

Granite Maul

20 Combat Potions (4)

7 Merikuradid

1 Camelot Teleport

Kasutage Camelot Teleport suorittaessasi välja toitu. See peaks võtma vähemalt 8-9 tundi koolitust kuni te neid 70 Tugevus. Teil tuleb tappa umbes 2k Rock Krabid.

Attack: 50

Tugevus: 70

Ulatus: 70

Magic: 70

Prayer: 13

Hp: 62-63

Vahemik

Võib-olla olete leiti 70 Vahemik raske, kuid hetkel oma praeguse eesmärk on saavutada tase 80 ulatusid. Müü oma Berserker Ring ja osta Robin Hood hat ja 20k Bronze Noad.

Parim koht rongi Range kell on puuri Ogres. Võtke oma inventarinimestikku 20 ulatudes Potions ja minna puuri Ogres. Sip ulatudes nõiajook ja Laseb a tuulepuhang nugasid kohta Ogres.

See peaks võtma umbes 15-16 tundi, et saavutada taset 80 Vahemik.

See on kõige tõenäolisem sind igav, kuid 80 Vahemik on suur stat saada.

Magic, tugevusele ja Slayer

Nüüd, kui olete 80 ulatusid soovite 82 Magic ja 80 Tugevus minna sellega.

Parim viis rongi Magic 82 on Tab © Bing. Kui teil on 55 Ehitus, siis minna ja teha Tabs kuni olete 82 Magic. Ta teeb umbes 25-30k Tabs, kuid te teeb vähemalt 7-8m kasumit. Siiski, kui teil on 6-7m või rohkem, salli alching. See on palju kiirem ja palju vähem igav. Alch maailma 159, kell serva ohutu ala Grand Exchange. Ta teeb umbes 25k Alchs, ning kulud ~ 2,5.

Järgmine, 80 Tugevus. Soovitan koolituse see Slayer, kuni teie SLAYER on 55. See annab teile võime kasutada Broad poldid ja Slayer Dart nii, mis on väga kasulik. The SLAYER kapteni Soovitan kasutades on Vannaka. Tänu sellele, et teil on ainult 50 rünnak, salli kasutades Super Attack Potions aidata oma ülesanne. Kui sa saad 55 Slayer, mine tagasi Lihased Indeksoijat koos püünise, mida kasutasite enne. Need on ilmselt neto teile 20k + Fire Runes, samuti 150-200 Ranarrs koos paljude teiste Maitsetaimed.

Tänaseks, siis peaks olema vähemalt 10-11m, sealhulgas täieliku Unholy Book, Amulett of Fury, Berserker Ring ja Robin Hood Hat. Müüvad kõik välja Unholy Book, kui te ei vajavad nad praegu.

1,13 Prayer

Pro's:

Kõrgemad Hp

Kõrgemad Stats madalama võidelda

Mõelnud, kuna rohkem kui puhas suurem Prayer

Con's:

Nr Ava's Akude

Statistika on üldiselt madalamad kui need, kellel on palve, kui palvekogunemise boonuste tegureid

2,31 Prayer

Miks on parem kui 13 Prayer:

Protect Punkt

+10% Range, Mage, Attack Prayer, + 15% Tugevus Prayer

Miks see halvem:

See ei ole väärt võidelda tasandil, saad rohkem jõudu tasandil, et võidelda 13.

Niisiis, kui teil on valida 13 ja 31. Prayer valida 13.

3,44 Prayer

Minu arvates parim palvekogunemise tasandil.

Miks on parem kui 13 Prayer:

1.Protect palve, Kaitsta pjers

2.More koolitus kohtades, st Aviansies, Bandits, Zamorak Warriors

3.Protect kirje, siis võite ohtu paremini esemed, Ie Berserker Ring

4.Fire Cape!

5.Prayer annab suuremad lisatasud peale koolitust tase oleks

Miks see halvem:

1.Less Hp

2.Thought kui ebapuhtad

Ülejäänud käesoleva juhendi omandab saate 44 Prayer.

Esiteks, täielik Mountain tütar, Ghosts Ahoy, alkohol ja Elid ja Restless Ghost ja loomatervishoiu Magnetism. Treeni Prayer 44 kaudu, kasutades Dragon Bones on kullatud Altar.

Rohkem koolitust!

Võtke valida, et mida sa rongi kõrval, kuid ma soovitada Range! Sul on vaja vähemalt 85 lõpuks on Fire Cape, kuid Soovitan 90 +. Aga enne, kui hakkate, salli te rongi Farming 32! Farm ajal, mil te koolituse Range, ja aega, mis kulub sul rong 80-85 Range, võid teha vähemalt 4-5m põllu Ranarrs.

Nii, et 80-85 Vahemik, osta 30k Bronze Noad ja 100 ulatudes Potions. Head üle puuri Ogres, SIP oma ulatudes Pot ja Laseb kurat on vaesed, puolustuskyvyttömiin ogres. See on sama tegeleda nii 70-80 Range, vaid palju kauem. Püsivad koos sellega ning varsti piisavalt, siis on teil oma esimese 85 stat.

Kui olete otsustanud, et koolitada oma Mage kaudu Alching, siis ei ole pooltki nii palju raha, kui te Tabbed. Kui see nii on, siis ma soovitada koolitus vähemalt osa 80-85 vahemikus kell Aviansies. 80-85 vahemikus oleks keskmiselt umbes 15m kasumit, nii et see on suurepärane võimalus koolitada ulatus ja teeni raha samal ajal.

Ideaalne tekstiilesemed jaoks Aviansies, minu meelest on:

Saradomin Mitre

Amulett of Glory

Monk Robe Top

Black D'hide peata

Rune C'bow

Täielik Zamorak Book

Ava's Akude

1k + Mithril Polte

Climbing Boots

Archer Ring

Teie inventarinimestikku peab olema:

3 ulatudes Potions (4)

Tulekahju Töötajad

100 Nature Runes

20 Prayer Potions (4)

85 Vahemik võtab kaua aega, Aviansies, kuid jään seda. Teil on õnnelik lõpus kaalutakse iga reisi annab sulle 700k +, millel on vähemalt 450-500k et puhast kasumit. Nüüd, kui olete 85 ulatusid, 44 Prayer, siis võib olla püüe on hiilgav Fire Cape, veelgi Mainekas kaalub oled puhas.

Fire Cape

Ah, tuleohutussüsteemide Cape. Täiesti võimalik üks raskemaid asju teha, on puhas. Seal on kaks eri võimalusi teha seda - Range ja ainult vahemikus JA Magic. Nii on raske ja kulukas.

Variant 1 - Range Ainult

Juhataja: Robin Hood Hat> Mitre iga jumala

Kael: Fury puuduvad teised sorry

Kere: Monk mingeid muid

Legs: Black Dragonhide, sama, mis eespool

Boots: Ranger> Nahk

Kindad: Black D'hide Vambs> veendunud Kindad> Mithril Kindad

Relv: Karils Xbow w / 3.5k-4k Poldi Räkit

Shield: Puudub

Cape: Jumal varjatud (NOT akumulaatorina!)

Minu meelest on nii palju lihtsam kasutada Karils Xbow ja veedavad extra raha kui kasutada Rune Cbow.

Inventory:

300 Purple Sweets

6x Saradomin Brew

2x ulatudes nõiajook

19x Super Restore nõiajook

Mage / Range loodud:

Head: Jumal Hood (The treasure trail punkt)

Kael: Fury

Kere: Monk

Jalad: Monk

Boots: Ranger> kummituslik

Kindad: Black D'hide Vambs> veendunud> Mithril

Relv: Karils Xbow w / 3.5k Räkit> Rune Cbow w / 1k Diamond Polte (e)

Shield: Puudub> Unholy Book

Cape: Jumal varjatud> Akude (Ainult kasutada akumulaatorina kui kasutatakse Cbow)

Inventory:

300 Purple Sweets

4x Saradomin Brew

1k Vere, surma, Chaos, Vesi Runes

2x ulatudes nõiajook

17 Super Restore Potions

Mõlemal juhul, SIP Potions selles, et enne kui siseneda koopad:

Saradomin Brew -> Super Restore -> ulatudes nõiajook

Sisestage koopad, ja õnne!

Lõpuleviimine Caves

Esimese lained on ülekaalukalt kõige lihtsam on koobastes. Lihtsalt tappa 22s esimene ja kasutada ORB rock kui safespot alates 45s. Kogu koobas, tuleb sul tappa 22s esimene koos võimalike erandite lainete 53 -> 60. Nende lainete, salli surmamisel 90, seejärel 22, siis 360. Waves 6 -> 16 on ka lihtne; palvetama Range ja tappa 22, siis 90, kui saate omakorda palvekogunemise välja. Viibimine ORB rock-ja safespot 45.

Waves 15-30, on jälle väga lihtne. 22 -> 90 -> 180 -> 45. Lure 180 on ORB rock ja saada taha rokk. Nüüd Odotahan 180 Gets AS CLOSE TO ROCK, sest see võib! Kui te rünnata seda liiga varakult, siis teie iseloomu võib otsa ja saada kokkulangevust. Tõsiselt, sa ei tohiks olla kasutanud mingeid kahju niivõrd ideaalselt. Siiski, kui olete võtnud kahju, siis peaks olema söödud punakaslilla kompvekid, või, veelgi parem, kui te kasutate magic, jää blitzed seejärel vere blitzed kahe 22s, kes on pärit 45. See aitab taastada hitpoints.

Waves 31-37 on üsna lihtne. Mida iganes sa teed, hoida kaitstult Mage kell ALL KELLAAJAD TILL 360 on surnud! Kui teil on 360-45-45 laineenergia, veenduge, et teie hj on täis, ja siis jooge Saradomin pruulima ja ulatuvad nõiajook. See uue laine jõuab algust seda raskem lained.

Waves 38-45 saab raske. Minu parima strateegia neid tappa 22-90-360-45, nagu tavaliselt. Kui kasutate Magic siiski Ice Purunemiskatse 22, siis vahemik 90 kuni 22-hakkab liikuma jälle Ice Purunemiskatse. See võib olla kiirem ja lihtsam kui ainult mitmekesine. See on siis, kui lilla kompvekid on väga olulised. Veenduge, et paranemist on 22s, et kudema alates 45.

Waves 48-54 on lihtne. Lihtsalt hoida mage palve on, Viekoitella 180, võta see püünistes jäänud 360, ja siis 45 taga 180. Kill 22, siis 360, jne

Waves 54-59 on raske. Trap 180 taha 360, ja võimaluse korral 90 taga 360 ning, ning lõpuks püüduri 22 kui see on võimalik. Kui ei, siis lihtsalt tapab ta kõigepealt ikkagi. 90 võib põhjustada tõsiseid kahjustusi, nii et peaks olema Teine üleskutse hävitada. Pärast seda, vaid tappa neid tavalisi järjekorras.

Wave 60 on kõige raskem on koobas, minu arvamus. Trap 22, siis tappa 90s samas safing koos punakaslilla komme. Püüduri ja paranemist kohta 45s ja 180S pärast 360 on surnud.

Waves 61,62 on lihtne. For 61, mis on 360-180-180, just Kiusatus on 180S, tappa 360s, siis oota! Kui teil on madal kW või Sara brews, sa peaksid kas vere lõhkemist on 180S, või lihtsalt ootama, kuni teie hj läheb üles. Kui olete täis kW, tappa 180S ja sisselülitamiseks kaitstult Mage. Kui olete tappa esimese 360 aasta laineenergia 62, jalkojaan loovutab Itaalia rokk.

Lõplik asi, mis on teie ja teie animeeritud keep tulekatsekoodeks, on TzTok-jad.

Kui olete peaaegu tapsid teise 360, turvaline üle oma täieliku hj, täielik palvekogunemise ning täielik ulatudes nõiajook. Lülita tahes distractions ja panna erinevaid palve pärast teist 360 on surnud. Kui te kuulete heli, mis tähendab, et see on mage rünnak on tulemas.

Kui näete jad, kui ta liftide jalad ja slams neid maapinnal, pannakse kaitstult vahemikus. Kui te kuulete midagi kuigi ta ründab, pannakse kaitstult Magic.

Kui jad on pool tervist, healers tulevad ja alustada ravi jad. Sa pead läbi jad, siis võtab healers kaasa safespot alates jad taga Itaalia rokk. Kill neil seal Kaitsta Nujakka. Jätka võidelda jad, kui nad on surnud. Palju õnne, olete saavutanud midagi, et väga vähesed pures on.

Nüüd, kui teil on läikiv Fire Cape, saad tagasi koolitust.

Teie stats otsib midagi nii:

50 Attack

80 Tugevus

82 Magic

85 ulatusid

44 Prayer

80 Hitpoints

Ole suurem kui 67-68 võidelda.

google translator ftw lmao.

sig1.jpg

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

kobe õpetus 2p :P

untitled.JPG

Jaga seda postitust

Postituse link

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd
Jälgi teemat sisse logides  

• Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.